پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
استفاده از فلش به جای رم در ویندوز7
نوشته شده در یک شنبه 24 دی 1398
بازدید : 274
نویسنده : Alireza

ن قابلیت که فقط در ویندوز های Vista و Seven گنجانده شده است ReadyBoost نام دارد و یکی از بهترین برنامه های ویندوز های جدید شرکت Microsoft است. و بهترین راه برای افزایش سرعت سیستم خود است.

نحوه کار با ReadyBoost بسیار ساده است به این منظور:

USB خود را به پورت مربوطه سیستم وصل کنید.

به MyComputer بروید.

بر روی درایو USB کلیک راست کرده و روی آخرین گزینه Properties کلیک کرده و به تب ReadyBoost بروید

مقدار فضای مد نظرتان از فلش دیسک به عنوان رم را وارد نمایید و در مرحله آخر OK کرده و خارج شوید و کمی صبر کنید که عملیات ReadyBoost is Configuring You Cache صورت گیرد.

ReadyBoost

نکته ی مهم: فلش دیسک شما حدأقل باید دارای ۲۵۶ مگابایت فضا داشته باشد. حدأکثر میزان فضای مورد امکان از فلش دیسک هم ۴ گیگابایت است.

سعی کنید فلشی که وصل می کنید سرعت و قدرت بالایی داشته باشد و اگر سیستمتان را بعد از انجام این قابلیت Reboot کردین و در مرحله مجدد ویندوز بالا نیامد نگران نباشید کافیه فلش را از پورت USB خارج کنید.

پیشنهاد میشود مقدار مموری که برای ReadyBoost استفاده میکنید یک تا سه برابر بیشتر  از مقدار Ram نصب شده بر روی سیستم باشد. به عنوان مثال اگر رم شما ۱ GB است از فلش USB های ۲ GB و ۴ GB استفاده کنید.

برای دوستانی که از ویندوز ویستا و Seven استفاده نمی کنند نگران نباشند  . برای ویندوز xp برنامه eBoostr هستش که همین کارو انجام میده .


:: موضوعات مرتبط: ترفند بالا بردن RAMکامپیوتر توسط فلش , ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد